9/01/2017

Церковний Бюлетень №215



Слава Ісусу Христу! Слава  навіки!
                                   Ч. 37-09-2017                                              03 вересня 2017


Неділя 13-та по Зісланні Святого Духа

Глас 4, Ап. 1, Кор. 166 зач.: 16,13-24; Єв. Мт. 87 зач. 21,33-42.

Тропар:  Світлую воскресення проповідь*  від ангела взнавши, Господні учениці,*  і прадідне осудження відкинувши,*  апостолам, хвалячися, мовили:*  Повалилася смерть, воскрес Христос Бог, даруючи світові велику милість.
Слава. Кондак:  Спас і Ізбавитель мій*  із гробу як Бог*  воскресив від узів земнороджених*  і врата адові сокрушив,*  і як Владика*  воскрес тридневний.
І нині, Богородичний:  Йоаким і Анна з неслави бездітности*  і Адам і Єва від тління смерти визволилися, Пречиста,*  у святім різдві Твоїм.* Його празнують люди Твої,*  з провини прогрішень ізбавлені,*  як кличуть до Тебе:*  Неплідна родить Богородицю* і кормительку життя нашого.
Прокімен:  Як величні діла Твої, Господи, все премудрістю сотворив Ти (Пс. 103,24).
Стих:  Благослови,  душе моя, Господа;  Господи, Боже мій, Ти дуже величний (Пс. 103,1).
Алилуя:   Натягни лук, і успівай, і царюй, істини ради, і лагідности,
і справедливости  (Пс. 44,5).
Стих:  Возлюбив Ти справедливість і возненавидів Ти беззаконня
(Пс. 44,8).
Причасний:  Хваліте Господа з небес, хваліте Його в вишніх (Пс. 148,1).

             

Почуй, Боже, моє благання, вислухай молитву мою! З кінців землі взиваю я до Тебе, коли умліває моє серце. Ти піднесеш мене на скелю, занадто круту для мене, бо Ти – моє прибіжище, і міцна вежа проти ворога.  Якби то я міг жити вічно в Твоїм наметі, під крил Твоїх покровом знайти захист!  Бо Ти, о Боже, вислухав мої обіти; дав мені спадщину тих, що шанують Твоє ім’я. 
                                                                                             Псалом 61,2-6.

Розпорядок Богослужінь:

Понеділок           04 вересня
18:00: Св. Літургія за матерів у молитві.
Вівторок             05 вересня
17:00: Св. Літургія в подяку за Божі ласки. Замовляє п. А. Ганич.
18:00: Засідання церковного комітету.
Середа                06 вересня
09:00:  Св. Літургія за упокій бл. п. Наталії та Юрія Ґліґоріч.
Замовляє с. Лаврентія.
10:00: Св. Літургія на всяке прошення.
Четвер                 07 серпня     
18:00: Св. Літургія в наміренні  жертводавців.
П`ятниця            08 вересня
18:00: Св. Літургія в наміренні Матвія.
Субота                09 вересня
10:00: Св. Літургія.
Неділя                 10 вересня
10:00: Св. Літургія за парохіян.

Пожертви:

Галина Лунгу – $100, Ірина Туцька – $60, Олеся Яруш – $60, Мар’яна Ґаліян – $20.   Дякуємо. Нехай Господь благословить вас.

Немає коментарів: