9/08/2017

Церковний Бюлетень №216



Слава Ісусу Христу! Слава  навіки!
                                   Ч. 38-09-2017                                          10 вересня 2017

Неділя 14-та по Зісланні Святого Духа
Глас 5, Ап. 2 Кор. 170 зач. 1,21-2, 4; Єв. Мт. 89 зач. 22,1-14.

Тропар:  Собезначальне Слово Отцю і Духові,*  від Діви роджене на  спасення наше,*  оспіваймо, вірні, і поклонімся,*  бо благоволив плоттю зійти на хрест*  і смерть перетерпіти, і воскресити умерлих*  славним воскресенням своїм.
Кондак:  До аду, Спасе мій, зійшов Ти*  і врата сокрушив Ти як всесильний,*  умерлих як Творець воскресив з собою*  і смерти жало сокрушив Ти,*  і Адам від клятви ізбавився, Чоловіколюбче.*  Тому і всі зовемо: Спаси нас, Господи.
Богородичний:  Радуйся, двері Господні непроходимі,*  радуйся, стіно і покрове тих, що прибігають до Тебе,*  радуйся, пристане, бурями не навіщувана*  і подружжям незаймана, що родила плоттю Творця Твого і Бога.*  Молитись не переставай за тих, що оспівують*  і поклоняються різдву Твоєму.
Прокімен:  Ти, Господи, захорониш нас і збережеш нас від роду цього і повік (Пс. 11,8).
Стих:  Спаси мене, Господи, бо не стало праведного (Пс. 11,2).
Алилуя:  Милості Твої, Господи, повік оспівуватиму, сповіщу з роду в рід істину Твою устами моїми (Пс. 88,2).
Стих:  Бо сказав Ти: Повік милість збудується, на небесах приготовиться істина Твоя (Пс. 88,3).
Причасний:  Хваліте Господа з небес, хваліте Його в вишніх (Пс. 148,1). Алилуя,  тричі.

Почуй, Боже, моє благання, вислухай молитву мою!  З кінців землі взиваю я до Тебе, коли умліває моє серце.  Ти піднесеш мене на скелю, занадто круту для мене, бо Ти – моє прибіжище, і міцна вежа проти ворога.  Якби то я міг жити вічно в Твоїм наметі, під крил Твоїх покровом знайти захист!  Бо Ти, о Боже, вислухав мої обіти; дав мені спадщину тих, що шанують Твоє ім’я. 
                                                                                                Псалом 61,2-6.       

Розпорядок Богослужінь:
Понеділок           11 вересня
10:00: Св. Літургія.
Вівторок             12 вересня
18:00: Св. Літургія в наміренні п. Анни та її родини.
Замовляє п. А. Ганич.
Середа                13 вересня
10:00: Св. Літургія на всяке прошення.
Четвер                 14 вересня
09:00: Св. Літургія за упокій бл. п. Олекси Гребінника. 
Замовляє д. Марія.   
18:00: Св. Літургія в наміренні жертводавців.
П`ятниця            15 вересня
18:00: Св. Літургія за упокій бл. п. Стефанії Латінович.
Замовляє с. Лаврентія.
Субота                16 вересня
16:00: Св. Літургія.
17:00:  Вечірня.
Неділя                 17 вересня
10:00: Св. Літургія.

Пожертви:
Марія Гребінник – $400, Анна Ганич – $100, Оксана й Михайло Майброда – $100, Тамара Левчук – $30. Нехай Всевишній віддячить вам.

Оголошення:
Українська Католицька Фундація ім. о. Йосафата–Жана приймає до 22 вересня ц.р. аплікації на стипендії. 
Їх вручення відбудеться 18 листопада в залі церкви Успення Божої Матері, на Розмонті.





Немає коментарів: