10/06/2017

Церковний Бюлетень №220



Слава Ісусу Христу! Слава  навіки!
                                                  Ч. 42-10-2017                                                      08 жовтня 2017


Неділя 18-та по Зісланні Святого Духа

Глас 1, Ап. 2 Кор.188 зач. 9,6-11; Єв. Лк. 17 зач. 5,1-11.

Тропар:  Хоч камінь запечатали юдеї*  і воїни стерегли пречисте тіло Твоє,*  воскрес Ти, тридневний Спасе,*  даруючи світові життя.*  Ради цього сили небесні взивали до Тебе, Життєдавче:*  Слава воскресенню Твоєму, Христе,*  слава царству Твоєму,*  слава промислові Твоєму,* єдиний Чоловіколюбче.
Слава; Кондак:  Воскрес Ти як Бог із гробу у славі*  і світ із собою воскресив,*  і людське єство як Бога оспівує Тебе,*  і смерть щезла.* Адам же ликує, Владико,*  і Єва нині, від узів ізбавляючись, радується, взиваючи:*  Ти, Христе, той, хто всім подає воскресення.
І нині; Богородичний:  Коли Гавриїл звіщав Тобі, Діво: Радуйся,* –
з голосом воплочувався Владика всіх* у Тобі, святім кивоті,*  як рік праведний Давид:*  Явилася Ти ширша небес,*  що поносила Створителя Твого.*  Слава Тому, що вселився в Тебе,*  слава Тому, що пройшов із Тебе,*  слава Тому, що висвободив нас різдвом Твоїм.
Прокімен:  Будь, Господи, милість Твоя на нас, бо уповали ми на Тебе (Пс. 32,22).
Стих:  Радуйтеся, праведні, у Господі, правим належить похвала (Пс. 32,1).
Алилуя:  Бог, що дає відплату мені і покорив народи мені  (Пс. 17,48).
Стих:  Ти, що величаєш спасення царя і твориш милість помазаникові своєму Давидові і сімені його до віку (Пс. 17,51).
Причасний:  Хваліте Господа з небес, хваліте Його в вишніх (Пс. 148,1) Алилуя, тричі.


Лише у Бозі душа моя має спочинок, в Ньому моє спасіння. Тільки Він моє спасіння й моя скеля, мій захист: не захитаюсь ані трохи... Лише у Бозі спочивай, душе моя, у Ньому бо моя надія. Лиш Він моя скеля й моє спасіння, мій захист, - я не захитаюсь. У Бозі моє спасіння й моя слава, міцна моя скеля; прибіжище моє у Бозі. Звіряйтеся на Нього повсякчас, народи, виливайте перед Ним серця ваші! Бог – нам пристановище.
                                                                                                Псалом 62:2-3,6-9.

Розпорядок Богослужінь:

Понеділок           09 жовтня
17:00:  Св. Літургія за упокій бл. п. Галини – 40 день.
Замовляє син Ігор.
Вівторок             10 жовтня
18:00:  Св. Літургія в наміренні Матвія.
Середа                 11 жовтня
10:00:  Св. Літургія на всяке прошення.
Четвер                 12 жовтня
18:00:  Св. Літургія в наміренні жертводавців.
П’ятниця            13 жовтня
18:00:  Св. Літургія за Божі ласки для Анни.
Субота                14 жовтня       Покров Пресвятої Богородиці
10:00:  Св. Літургія.
17:00:  Вечірня.   
Неділя                 15 жовтня
10:00:  Св. Літургія за парохіян.

Оголошення:

Ласкаво запрошуємо на Свято УПА – у 75 роковину створення Української Повстанської Армії, яке відбудеться 15-го жовтня о 15:00 год. в залі Дому Української Молоді,  3270 Боб’єн схід.

22-го жовтня відбудеться бенкет з нагоди 50-ліття Світового Конґресу Українців і 26-ої річниці відновлення незалежности України. За детальнішою інфо. телефонуйте на: 514-727-9456, або 514-574-5847.







Немає коментарів: